Clinique surge review time

Γειά σας κορίτσια,

Σήμερα είπα να κάνω ένα θεματάκι λίγο διαφορετικό ! Η αφορμή είναι μια προωθητική ενέργεια γνωστής εταιρίας καλλυντικών, για ενα συγκεκριμένο προιόν, την όποια βλέπω συνέχεια στο facebook στις σελίδες γνωστών καταστημάτων καλλυντικών. 

Είπα λοιπόν να πάω σε ένα κατάστημα να δώ απο κοντά αυτό το προιόν.
Πρόκειται για την ενυδατική κρέμα της Clinique,  
Moisture Surge Extended Thirst Relief , την οποία δεν είχα δοκιμάσει ποτέ!

Γενικά δεν είμαι πολύ φαν της Clinique, και γενικά δεν την έχω χρησιμοποιήσει πολύ σαν εταιρία. 
Είδα λοιπον στο stand της εταιρίας το βαζάκι του tester της παραπάνω ενυδατικής κρέμας σε σούπερ τιμή και αυτό με υποψίασε λιγάκι. Την δοκίμασα αρχικά στο χέρι μου και μου φάνηκε πολύ καλή η υφή της ! Σκέφτηκα πως δεν έχω να χάσω κάτι να την δοκιμάσω και έτσι την αγόρασα με μια μικρή επιφύλαξη.
Μετά απο την πρώτη κιόλας εφαρμογή στο πρόσωπο μου μπορώ να πω , πως αυτο το προιόν με ενθουσίασε! Η gel υφή της (ταιριάζει σε όλους τους τύπους δέρματος) σου αφήνει μια αίσθηση φρεσκάδας και απαλότητας χωρίς να είναι καθόλου λιπαρή. 
                                      
Εχω δοκιμάσει πολλές ενυδατικές κρέμες αλλά αυτο που σε ενθουσιάζει είναι ότι η αίσθηση αυτη, κρατάει πολλές ώρες και νιώθεις το δέρμα σου πλήρως ενυδατωμενο. Είναι μεν μια απλή ενυδατική -πρόληψης θα έλεγα αλλά λειτουργεί και σαν primer πριν το μακιγιάζ αφού εξομαλύνει ελαφρά τους πόρους και αφήνει βελούδινη αίσθηση. Οπότε έχεις και μια καλή βάση για το μακιγιάζ σου!!
Η συσκευασία των 30 ml είναι στα 14,90 ευρώ που δεν το λες και μικρό.
Απ`ότι θυμάμαι η προσφορά αυτή ισχύει μέχρι 10 Οκτώβρη γι`αυτο κορίτσια προλάβετε να την πάρετε γιατί αξίζει! 

** Για τις πιο απαιτητικές, όπως εμένα , η Clinique ''τρέχει'' μια προσφορά γνωριμίας σ`ένα καταπληκτικό ορό τον  Smart custom-repair serum, ένα πιο στοχευμένο προιόν σε ρυτίδες, πανάδες και γενικά επανόρθωση της επιδερμίδας.
Ενα λεπτόρευστο προιόν που αποροφάται αμέσως και λειαίνει την επιδερμίδα στο λεπτό. Επίσης λειτουργεί και σαν primer πριν το μακιγιάζ.
Το σωληνάριο των 10 ml είναι σε προτεινόμενη τιμή των 12 ευρώ
Ναι οκ δεν ειναι πολλά τα 10ml αλλά αρκετά ώστε να το δοκιμάσεις αρκετές μέρες και να δεις αν κάνει στην επιδερμίδα σου, αυτό που υπόσχεται! Εγώ προσωπικά το θεωρώ έξυπνη αγορά αφού η συσκευσία των 30 ml κοστίζει περίπου 50 ευρώ + οπότε νομίζω πως αξίζει να το δοκιμάσετε!
Καλές αγορές λοιπόν και θα με θυμηθείτε!
Φιλιά!
Φωτεινή

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις