Το καλύτερο foundation είναι η ενυδάτωση


Κορίτσια είναι γεγονός πως κανένα beauty make up δεν γίνεται ωραιότερο αν δεν εχουμε το κατάλληλα ενυδατωμένο δέρμα! 
Όποτε μου έχει ανατεθεί να μακιγιάρω ένα πρόσωπο, πάντα παρατηρώ τις ανάγκες της επιδερμίδας του, ώστε να χρησιμοποιήσω το κατάλληλο foundation! Είναι πολλές οι φορές που ορισμένες επιδερμίδες ''διψούν'' από ενυδάτωση με αποτελεσμα και το πιο ενυδατικό προιόν που έχω χρησιμοποιήσει επάνω τους, να τις αφυδατώνει! 
Η άποψη που έρχεται στο μυαλό, ότι φταίει το συγκεκριμένο προιόν,δεν είναι πάντα σωστή!  
Η λανθασμένη χρήση του ναι...το ίδιο το προίον όχι! 
Κανένα foundation δεν είναι μαγικό από μόνο του! 
Η σωστή βάση ξεκινάει από την σωστή ενυδάτωση της επιδερμίδας.
Πόσο συχνά όμως και με ποιό τρόπο γίνεται η σωστή ενυδάτωση;
Πόσες από μας το εφαρμόζουμε πραγματικά;

Δεν παίζει ρόλο η ηλικία, στην συχνότητα που πρέπει να ενυδατώνουμε την επιδερμίδα μας!
Η σωστή ενυδάτωση πρέπει να γίνεται απ`την ηλικία των 25  που έχουμε και την πρώτη διαδερμική απώλεια νερού.
H φράση ''Προσέχουμε για να έχουμε'' ταιριάζει ακριβώς εδώ!
H σωστή ενυδάτωση του προσώπου, είναι ένα μεγάλο μυστικό ομορφιάς! 

Λέγοντας ενυδατώνω, εννοώ να διατηρώ την ισορροπία της επιδερμίδας, παρέχοντας της, νερό, εμποδίζοντας την αποβολή του..δηλαδή την εξάτμιση του!
 Σ`αυτό παίζουν ρόλο οι φυσικοί ενυδατικοί παράγοντες όπως τα αμινοξέα και τα λιπίδια που προστατεύουν και προφυλάσσουν το νερό στην επιδερμίδα.
Το νερό ,ξεκινάει απ`τις βαθύτερες στιβάδες και φτάνει στην επιφάνεια  για να αναπληρώσει ότι εχει χαθεί μέσω της εφίδρωσης, των εξωτερικών παραγόντων όπως ρύπανση, η λανθασμένη χρήση προιόντων καθαρισμού αλλά και βιολογικούς όπως η γήρανση! 
Συνοπτικά , βοηθώ την επιδερμίδα μου να αναπληρώσει το χαμένο νερό της όσο πιο συχνά γίνεται, με την κατάλληλη κρέμα ενυδάτωσης βάση του τύπου της.
Προσοχή...οι αφυδατωμένες επιδερμίδες (το μυστικό κρύβεται στις βαθύτερες στιβάδες) χρειάζονται πιο ενισχυμένες κρέμες εντατικής ενυδάτωσης.
Απλά αλλά απαραίτητα βήματα 

  • Εφαρμόζω κάθε πρωί μια 24ωρη ενυδατική ανάλογα με τον τύπο της επιδερμίδας μου.
  • Εφαρμόζω κάθε βράδυ μια ενυδατική νυκτός για πλούσια ενυδάτωση ( ηλικία 30+)
  • Μάσκα 1-2 φορές την εβδομάδα 
  • Peeling 1 φορά τουλάχιστον (σε πολύ ξηρές είναι προτιμότερο καθε 2η βδομάδα)
Κάνοντας την ενυδάτωση, μια όμορφη καθημερινή συνήθεια , θα δείς μέρα με την μέρα, το δέρμα σου να μεταμορφώνεται. 
Μην ξεχνάς , το πρόσωπο σου είναι ο καθρέπτης της υγείας και της ομορφιάς σου! 

Τα φιλιά μου 
Φωτεινή Μακρίδου

Σχόλια

  1. Καλησπέρα!! Έχεις δίκιο και εγω πιστεύω η ενυδάωση είναι το πιο σημαντικό στην περιποίηση προσώπου!! Αλλά και η επιλογή του σωστού make up κάνει την διαφορά στο πως θα φτιάξεις την βάση σου!! Το τελευταίο διάστημα με εχει πιαση ενας υπερκαταναλωτισμος και εχω αγοράσει πολλ΄αδιαφορετικά προιοντα ομορφιας από ενυδατική μέχρι ψαλίδι για βλεφαρίδες!!!χαχαα. αλλά αυτό που χρειαζομαι είναι να βρω ένα καλό make up για την επιδερμίδα μου που είναι αρκετά ευαίσθητη. έχω καταλήξει σε αυτα εδώ τα make up - foundations που ειδα πως ειναι και σε προσφορά https://www.atticabeauty.gr/proioda-omorfias/makigiaz/prosopo/make-up-foundations/ και ήθελα να μου προτείνεις πιο θεωρείς καλύτερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ismini Vasileiou με συγχωρείς για την καθυστέρηση.Ναι σαφώς και συμφωνώ πως ένα καλό make up που μπορεί να φτιάξει την επιδερμίδα σου αλλά σίγουρα βαθύτερα θα πρέπει να γίνει καλή προετοιμασία του δέρματος την οποία φυσικά για να την έχει κάποια γυναίκα πρέπει να έχει προνοήσει φροντίζοντας στην ενυδάτωση της εντατικά!
      Από τη λίστα των make-up μου έστειλες εγώ Θα πρότεινα το FLAWLESS LUMIÈRE RADIANCE PERFECTING FOUNDATION της Laura Mercier που το έχω δοκιμάσει! Είναι υπέροχο προϊόν που προσφέρει μέτρια κάλυψη (εφόσον δεν έχεις πολλά σημαδάκια που θέλεις να καλύψεις) και ενυδάτωση με την συστηματική χρήση του!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις